Повернення товарів в інтернет-магазин controllers.com.ua здійснюється відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" протягом 14 днів з моменту покупки за умови виконання всіх норм передбачених законом.
Умови обміну/повернення товару належної якості
Стаття 9. Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів"
У законодавстві України зазначено дві причини, через які покупець може зробити повернення або обмін купленого ним товару:
1. Якщо товар не відповідає заявленій виробником якості
2. Якщо товар повністю відповідає всім вимогам, але з якоїсь причини не влаштовує покупця
Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Споживач має право обміну товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, крім дня купівлі.
Обмін товару належної якості провадиться:
- якщо він не використовувався;
- якщо збережено його товарний вигляд;
- споживчі властивості, пломби, ярлики;
- розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром.
Роз'яснення:
Не використовувався: Вся продукція є новою та не була використана раніше. Цей стан має бути не змінним, а сліди використання не виявлені. Магазин може скористатися правом відмовити клієнту як порушення цього пункту.
Товарний вигляд: Новий товар реалізується у заводській упаковці, це є одним із факторів визначення товарного вигляду. Покупець повинен пам'ятати, що не рекомендується пошкоджувати елементи упаковки! Також повинні бути відсутні потертості, подряпини та пошкодження на виробі.
Пломби, ярлики та розрахункові документи: Цей пункт відноситься до товарного вигляду. У разі, якщо при поверненні було втрачено якийсь із документів, інформаційні дані або зірвані пломби на товарі - повернення буде неможливим. При поверненні необхідно надати оригінал товарного чека, а також гарантійного талона для повернення коштів.
Аксесуари та додаткове приладдя — поверненню підлягають НЕ РОЗПАКУВАНІ аксесуари та додаткове приладдя. Якщо є сліди розтину та спроби вторинного запакування (особливо це стосується поліетиленової упаковки чи блістерів) — товар повернути неможливо. Оптимальний спосіб уникнути складнощів у майбутньому - це перевірити товар у присутності кур'єра чи менеджера магазину.
Якщо товар було доставлено кур'єрської служби Нової Пошти, його слід перевірити у присутності працівника служби при отриманні товару.
Умови обміну/повернення товару неналежної якості
Стаття 8. Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів":
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач у порядку та у строки, встановлені законодавством, має право вимагати:
- пропорційного зменшення ціни;
- безоплатного усунення недоліків товару у розумний термін;
- Відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, яке відповідає вимогам споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто чи через свого представника.
Повний та актуальний текст редакції Закону про захист прав споживачів.
Повернення товару здійснюється за рахунок покупця, тим самим чином, що і доставка товару - відправляється транспортною компанією (Нова Пошта, Інтайм, Міст Експрес тощо) або повертається на склад самовивезення (якщо товар був отриманий на складі самовивезення).
Повернення коштів здійснюється на банківську картку Покупця після перевірки цілісності та працездатності товару. Перевірка працездатності товару (за потреби) здійснюється протягом 1-2 днів із моменту отримання товару магазином.
Порядок повернення товарів як належної якості, так і неналежної якості (заводський брак, тощо) однаковий і описаний вище.